Зразок роботи учнів у диференційованих групах
І група (сильні) Скласти невеличкий опис зимового лісу, використавши дієприслівники доконаного та недоконаного виду. Яку роль виконують дієприслівники у мовленні?
ІІ група (середні) Відредагувати речення, виправити помилки Петрику.
1)    Здавши книжку, бібліотекар порадив мені нову.
2)    Не вивчивши правила, вчителька поставила мені за диктант двійку.
3)    Граючи в футбол, мати покликала мене в вечеряти.
4)    Роблячи уроки, до мене прийшла подруга.
ІІІ група (слабкі) Записати речення, замінивши дієслова в дужках дієприслівником.
1)    Кружляють над степом орли, (виглядати) здобич.
2)    Весною каштан цвів білим цвітом (підняти) до свої свічки.

3)    (Втрачати) рідну мову, народ втрачає разом з нею своє духовне коріння.

Немає коментарів:

Дописати коментар