Зразок роботи учнів у диференційованих групах
І група (сильні) Скласти невеличкий опис зимового лісу, використавши
дієприслівники доконаного та недоконаного виду. Яку роль виконують дієприслівники
у мовленні?
ІІ група (середні) Відредагувати речення, виправити помилки Петрику.
1)
Здавши
книжку, бібліотекар порадив мені нову.
2)
Не
вивчивши правила, вчителька поставила мені за диктант двійку.
3)
Граючи
в футбол, мати покликала мене в вечеряти.
4)
Роблячи
уроки, до мене прийшла подруга.
ІІІ група (слабкі) Записати речення, замінивши дієслова в дужках
дієприслівником.
1)
Кружляють
над степом орли, (виглядати) здобич.
2)
Весною
каштан цвів білим цвітом (підняти) до свої свічки.
3)
(Втрачати)
рідну мову, народ втрачає разом з нею своє духовне коріння.
Немає коментарів:
Дописати коментар